- Semak email dan berita terkini. - Mengemaskini maklumat permohonan insentif makan pelajar baru ke dalam e-kolej. - Pergi ke Pejabat TP HEP menghantar laporan bulanan PPP. (Sept - Dis 2010) - Pergi ke Bahagian Pentadbiran untuk menghantar WBB dan menyemak pigeon hall kolej. - Pergi ke Pejabat Bendahari mengambil borang tuntutan pelbagai. - Menyedia dan mencetak iklan untuk SKP Bilik Gimnasium Seri Gading. - Menghubungi katerer memaklumkan jumlah terkini PMDS bagi bungkusan makanan. - Memberi jumlah terkini pelajar baru kepada Penolong Pendaftar HEA. - Memantau keadaan rumah tamu. - Meminta Pn. intan mencari maklumat insentif pelajar. - Berbincang bersama staf berkenaan kerja lebih masa untuk pendaftaran pelajar lama pada 1 & 2 Januari 2011 dan notis layak 2. - Mengemakini maklumat maklum balas pelajar baru ke dalam excel. |
Tiada ulasan:
Catat Ulasan